2013. szeptember 10., kedd

Nivea zuhanyzás közbeni testápoló tej

Amikor megláttam a polcokon nagyon megörültem, gondoltam ide vele, ez a nekem való testápoló, én ugyanis utálom a fürdés utáni kenegetős procedúrát. Sajnos korai volt az örömöm, mert az én bőrömet nemhogy nem hidratálja eléggé, még viszketek is tőle, sőt nagyon gyorsan fogy, az ára pedig egyáltalán nem pénztárcabarát. :(


Ti próbáltátok ezt a testápolót?

További vélemények , itt: http://kremmania.hu/kremek/nivea-zuhanyzas-kozbeni-testapolo-tej-szaraz-borre

12 megjegyzés:

  1. Igen, már egy jó ideje megvan, bár rájöttem, hogy nekem nem hogy nem megy a fürdés utáni kencefice, de még tusolás közben is lusta vagyok használni :D Így nekem még nem fogyott el, de amikor épp használtam, jó volt, én speciel nem viszkettem tőle, és tényleg hidratálta kicsit a bőröm - bár tény, h szerintem nem annyira mint ha hagyományosan kenné be az ember. Persze lehet indennapi használat mellett ez is elég lenne. - Ivett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én használom már kb. 2 hete, de semmit nem használ. :)

      Törlés
  2. Én maradok a fürdés utáni vizes bőr + baba olaj kombónál. Nekem eddig ez vált be a legjobban és még csak nem is drága.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm... Ez istenien hangzik. :)

      Törlés
    2. Szerintem az is.:D Vizes bőrre babaolaj... jól bedörzsölöd vár egy fél percet és már törölközhetsz is. Amellett, hogy nekem bevált, imádom a babaolaj illatát. Én Johnson's szoktam venni, de szerintem bármelyik babaolaj tökéletes a célra.

      Törlés
  3. nekem nem vált be, többet nem veszek...

    VálaszTörlés
  4. én most akarom kipróbálni, de azt hiszem, meggondolom :)
    ez a vizes bőr + baba olaj kombó viszont tetszik Lyna :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig az én bőröm nem is olyan száraz és nem sokat használt, szóval tényleg meggondolandó. :)

      Törlés
    2. Böbi, nekem totál bevált. Egy próbát szerintem neked is megér. :)

      Törlés
  5. Na, akkor én leszek az ellenpélda. :)
    Nekem bevált, ugyan én a fehér flakonosat használom.
    Timihez hasonlóan én sem vagyok az a testápolós fajta, pontosabban lusta vagyok kivárni, amíg beszívja a bőröm, ezért ideális ez a termék számomra.
    Imádom, hogy sokáig érzem magamon az illatát.
    Nem vagyunk egyformák, kinek mi jön be!

    VálaszTörlés