2013. július 1., hétfő

Saját köröm erősítése zselével otthon

UV lámpám már régóta van, 2 éve vettem a lakkozás gyors szárításához, egy UV fedőlakkal együtt. Régóta érlelődött bennem a gondolat, hogy akkor meg kellene próbálni a zselés körömerősítést is. Nem a körmöm erősítése volt a cél, hanem az, hogy 2 hétig ne legyen gondom a manikűrre, mivel a zselén a lakkozás is sokkal tartósabb, mint saját körmön. És mivel 2 hetente meg kellett volna csináltatni a körmösömmel, ami így havi 6 000 forint lett volna, így döntöttem amelett, hogy belevágok és megpróbálom otthon. A végső löketet Pancsi postja adta meg. Én teljesen más anyagokat vettem hozzá, és kicsit leegyszerűsítve csináltam. Így az egész nem tartott tovább, mint egy óra. :)

Amiket használtam:

Master Nails Bond: zseléhez és porcelánhoz egyaránt használható savmentes tapadást elősegítő, előkészítő anyag. Kétoldalú ragasztóként működik. (1 143,- profinails.hu)



















Master Nails Easy Off:  Leoldható gyorsan kötő ecsetes lágy zselé.
 Saját köröm megerősítésére vagy a lakkozás extra tartósítására kiválóan alkalmas. 
(2 950,- profinails.hu)






Molyra Excellence 2:1 Cleaner: 2 az 1ben fixáló és fertőtlenító epres illattal. 
Zselé fixál, ami nem tompítja a zselé fényét, ph-kiegyenlítő hatású körömelőkészítő spray.
 Gombásodás megelőző és vízelvonó. (1090,- profinails.hu)



Crystal Nails UV Fedőlakk


















A színes lakkok gyorsszárítására és rendkívül tartós védelmére alkalmas magas fényű, 2-3 perc alatt UV fény (vagy lámpa hője)alatt kötő lakk. UV fényre kötő összetevőinek köszönhetően rendkívül kemény és fényes védőréteget képez fedő­lakk, mely 60 másodperc alatt megköt az UV lámpában, így körömlakk-gyorsszárítóként is funkcionál. Szabadalmaztatott formulával. ( 1 450,-. fodrászkellékes)

Ezen kívül természetesen szükségünk van:
- UV lámpára, én az enyémet a helyi fodrászkellékesnél vettem, 7 ezer Ft volt, 9 wattos teljesítményű, tökéletesen megfelel
- kell egy kis kefe a por eltávolításához:















- reszelő az előkészítéshez és a formázáshoz

Érdemes érdesebb reszelőt vásárolni, mert a köröm felbolyhosításához és később a zselé elvékonyításához sokkal hatékonyabban tudjuk használni. 















A zselés körömerősítés lépései:
(fázisfotók sajnos nem készültek, ha máskor csinálom, akkor ígérem pótolni fogom)

1. Eltávolítottam az előző lakkozást, formára reszeltem a körmeimet, és a rajta lévő zselét is eltávolítottam a reszelővel.Hátratoltam a körömágybőrt, ahol szükséges volt bőrvágó ollóval levágtam.
2. A kis kefével portalanítottam.
3. Áttörölgettem az előkészítő folyadékkal. Erre a legjobb a papírtörlő, semmiképpen se használjunk vattát, mert annak a szálai rajta maradnak a körmünkön.
4. Master Nails Bonddal átkentem a körmeimet, ezt fél percig UV lámpáztam.
5. Erre jött a zselé, amit az ecsetes kialakításnak köszönhetően nagyon könnyen fel tudtam vinni és mivel se nem híg se nem túl sűrű, sehol nem folyt meg. Kb. 3 percig UV lámpáztam.
6. Áttöröltem minden körmöm a fixáló folyadékkal. Ahol még szükségesnek tartottam megformáztam a körmeimet és erre jött is a lakkozás, a végén pedig az UV fedőlakk. :)

a végeredmény


5 megjegyzés:

  1. Szép lett a végeredmény! :-)
    Az első három kép nem látszik, Nálad sem?

    Anno én is elgondolkodtam egy ilyen megoldáson, hogy a sima körömlakkra menjen az UV fény, de a műkörmös lebeszélt róla, hogy az úgy nem nagyon fog működni, kíváncsi leszek a Te hosszú távú tapasztalataidra.
    Bár azóta már inkább kétnaponta áttlakkozom a körmöm, hogy változatos legyen a manikűr, már lehet nem is tetszene ha 2 hétig ugyanolyan lenne :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Pancsi! :)

      De nálam látszik minden.. :O

      Nekem egy ideje a körmös is így csinálta, és bírta 2 hétig. :) Meglátjuk, most hogy magamnak csinálom, lehet én sem hagyok két hetet két manikűr között. :DD

      Törlés
  2. Hahó!

    Díjat kaptál tőlem. :) Részletek a blogomon: http://flikkflakk.blogspot.hu/2013/07/arrol-hogy-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés