2013. január 29., kedd

Balea színezett hidratáló krém

Ugye itt írtam róla, hogy a Garnier olajmentes BB krémjével nagyon ráfaragtam a téli időjárásban, ezért mindenképp akartam valamit, ami jobban hidratál, de a bőrömet is kicsit kiegyenlíti. Nézelődtem a dm-ben és végül a Balea színezett hidratáló jött velem haza. Fedésében nyomába sem ér a BB-nek, viszont nagyon könnyen eloszlatható , nem szárít és ápolt , szép bőrt varázsol. Ennyi nekem most bőven elég is, mert túl vagyok egy tisztitókezelésen, igazán most nincs is mit elfedni az arcomon.. Az érezhető, hogy nyáron már sok lenne, de akkor majd újra előkapom a jól bevált Garniert. :)

Kapható: dm üzletek

Ár: 1000 Ft


2 megjegyzés:

  1. Szeretem a Balea termékeket, elég megbízható minőséget adnak jó áron. Én most Avon BB-t használok, bár kicsit túl világos a színe még a totál mentőautó bőrömhöz is, ezért egy kis sötétebb alapozóval kombinálom.

    VálaszTörlés
  2. Én is ezt használom, épp azért szeretem, mert nem "vastag", mintha nem is lenne az arcomon alapozó, de mégis egységes bőrfelületet biztosít. :)

    VálaszTörlés