2012. október 28., vasárnap

szódabikarbóna arcra?



Igen! :) Rainee barátnőm mondta nekem valamelyik nap, hogy próbáljam ki, a következőt:

Arctisztító gélbe tegyek egy kis szódabikarbónát és azzal radírozzam át az arcom. Kipróbáltam és tök jó. Pihe-puha lett a bőröm, nekem ugyanolyan hatékony volt, mint bármilyen arcradír. :) Utánaolvasgattam, és csak hetente egyszer ajánlják ezt az arctisztítást.

Egyébként a szódabikarbónát én még mosáshoz is használom, a fehér ruhákat vakítóvá teszi. ;)


10 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó! Kerestem mar egy ilyesféle arcradírt, este (vagy még most reggel) mindenképpen kipróbalom. (Én azt szoktam egyébként, hogy egy csipet sót keverek el egy teaskanal mézben, és utana azzal masszírozom at az arcbőröm, majd rajta is hagyom egy picit és végül lemosom.)

    VálaszTörlés
  2. Ezt kipróbálom, köszi a tippet.

    VálaszTörlés
  3. .hm..jol hangzik, egy probat meger.
    (amugy nekem a nappaliban van egy kis talkaban szodabikarbona kiteve, allitolag elveszi a dohanyszagot is.)

    VálaszTörlés
  4. De jó, mosáshoz én is régóta használom, gyógyszertárban veszem, nagy kiszerelésben, így olcsóbb is, de akkor majd az arcomra is bevetem. Amúgy fugatisztításhoz is ideális. :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, igen, és a hűtőben is van egy kis dobozkában, hogy elszívja a szagokat :-)

      Törlés
  5. Nincs mit csajok! :) Én meg szagtalanításra fogom kipróbálni a hűtőben! :)

    VálaszTörlés
  6. Egymillió dologra jó, arctisztításra még nem használtam, pedig az is logikus. Viszont azt tudom, hogy jó fogfehérítő is, de azt is csak mértékkel szabad használni, mert nagy dózisban sérti a fogzománcot.

    VálaszTörlés
  7. Nem mellékesen lúgosít és újabban kísérleteznek vele néhány fajta rák kezelésében is.

    VálaszTörlés