2012. június 6., szerda

matt-fényes

Avon: perfectly flesh
essence: mattító lakk
Max Factor: Max Effekt mini nail polish (számot nem találtam rajta, a papíron elmosódott a felirat)
alapozó szivacs



Tegnap bár nude lakkot akartam felkenni, valahogy másképp alakultak a dolgok. :D A nude maradt, csak kissé felturbózva. :) Alapnak 2 réteg az Avon lakkból, egy réteg a Max Factorból és rá egy réteg mattító lakk. A körömvégekre megint Max Faktort ütötettem. Szerintem igazán elegáns és visszafogott, tökéletes lesz nyelvvizsgázni. :)

10 megjegyzés:

  1. Brühühü, hol a nude??? :((( :D
    Egyébként pofás! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :D Bocsi! :D Kicsit másképp alakult az ihlet! :D :D De lesz az a nude is! :)

      Törlés
  2. nekem nem jön le a matt hatás ezeken a képeken. :( mi a tapasztalatod ezzel a fedőlakkal? :) akarok venni én is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A másodikon szerintem látszik a matt hatás, nekem bejön teljesen jól mattosít! :)

      Törlés
  3. Látszik az a matt hatás, csak jobban meg kell nézni :) Hogy tetszik a szivacsos technika?
    Sok sikert a nyelvvizsgához!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyont tetszik a szivacsozás, nem ez volt az utolsó! :) Bár első alkalommal csak ilyet mertem kipróbálni, ahol nincs nagy hibalehetőség! :D Köszi!!

      Törlés
  4. :-)
    Idetaláltam hozzád,ha nem baj :-)
    NAgyon szépek a körömfestéseid :-))) Még tanulni is lehet tőled,ahogy nézem :-)
    Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaa! :) Dehogy baj, köszi a bókot, gyere máskor is! :)

      Törlés