2012. május 27., vasárnap

Avon körömlakkszárító-spray

Elég régóta használom ezt a kis csodaterméket, nem is értem eddig miért nem írtam róla, pedig igazán megérdemel egy külön postot. :) Mivel én este lakkozok általában, kellett valami ami kicsit meggyorsítja a száradási folyamatot, így tettem egy kísérletet és megrendeltem ezt a szárító-sprayt. Azt kell mondjam, hogy nem bántam meg , mert ezzel 10 perc alatt nekem szinte minden lakk koppanósra szárad. Az ára 1000 Ft körül van, de érdemes figyelni az akciókat és akkor megrendelni. Ami viszont nem tetszik benne, hogy pumpás a kiszerelése. Amivel nem is lenne baj, ha csak a kezemre menne a folyadékból, de nem, mindenfelé szóródik és mivel olajos ez semmilyen bútornak, szőnyegnek stb. nem tesz jót. Így én a következőt találtam ki: letekertem a tetejét fogtam egy injekciós tűt , felszippantottam vele a folyadékot és áttöltöttem az essence körömlakkszárító folyadék kiürült pipettás üvegcséjébe. :) Így sokkal egyszerűbb használni, és legalább nem pazaroljuk az értékes folyadékot. :)


Ti mit használtok körömlakkszárításra? :)


17 megjegyzés:

  1. Jól hangzik! Én még nem próbáltam semmilyen szárítós terméket, pedig jól jönne, megkönnyítené az életemet :)

    VálaszTörlés
  2. Én a Kallos expressz szárító pumpás spray-ét használom. Nem állítom, hogy 10 perc alatt, de lényegesen gyorsabban szárad ezzel is.

    VálaszTörlés
  3. Én borzasztóan türelmetlen tudok lenni lakkozás közben. Ez a szárító spray nekem is megvan és pontosan ugyanaz a véleményem, mint neked. Jó, csak a szórófejből mindenhová jut.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálj szerezni ilyen hasonló kis üvegcsét, tényleg szuper így használni! :)

      Törlés
  4. Én egy ideig az essence-vel próbálkoztam, de feladtam.
    Te figyu a masszázsövvel mizujs? Már nyúzom érte Apjukat de addig nem akarom teljesen rávenni amíg nem mondod azt, hogy érdemes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az essence nem is jó. :S Érdemes. :D És majd lesz post is hamarosan. De ne várj addig, vegyél! :D

      Törlés
  5. csak egy kis javítás: az essence-es nem pippettás hanem csepegtető...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia öööö, ja nem írtál nevet. :D Köszi a javítást, a lényegen nem sokat változtat. :)

      Törlés
    2. ami tulajdonképpen egyet jelent. :)

      Törlés
    3. jah. :D Én is rágugliztam, és meglepő módon azt láttam, hogy nem írtam baromságot, de nem baj. :D Úgy látszik névtelen-okosok hete van a blogomon. :D

      Törlés
  6. Azért az gáz, hogy épp ebbe kötött bele :D

    VálaszTörlés
  7. en a jo kis levegot hasznalom a szaritasra, persze sajnos idoigenyesebb de ingyen van, felreteve a viccet jo dolog csak en legtobbszor sajnalom rea a penzt

    VálaszTörlés
  8. Én is sajnálom picit rá, de most hogy így dicséred, hüm, talán kipróbálom. Avonos termékekkel fasírtban vagyok... még alszom rá párat. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akciósan nem is olyan vészes az ára, és sokáig kitart, pláne a pipettás megoldással! :)

      Törlés
  9. Most rendeltem meg... :) Kíváncsi leszek milyen!

    VálaszTörlés