2012. március 19., hétfő

Balea Med Ultra Sensitive termékcsalád

Írtam korábban, hogy szeretnék elmenni a természetes szépségápolás irányába, amennyire ez lehetséges. Nézelődtem sok helyen, végül a dm saját termékénél a Baleánál leltem rá erre a termékcsaládra. :)
Azért esett a választásom ezekre a termékekre, mert nem aranyárban kaphatóak, mert nem tartalmaznak illatanyagot, színezékeket, tartósítószert, a samponban nincsen szilikon...stb. Amit eddig használok az az arclemosó tej (elsősorban szemfesték eltávolításra), arctonik és a sampon. Eddig csak pozitívak a tapasztalataim mindhárom termékkel kapcsolatban, de persze majd mindegyik kap egy külön postot is, ahol részletesen írok majd róluk. A samponnal várnék pár hetet, mert ott rögtön nem derül ki, hogy hogyan is hat a kócos fürtjeimre. :P

Ha érdekelnek ezek a termékek és az összetevőik, itt olvashattok róluk: http://kremmania.hu/kremek/kereses?query=balea+ultra+sensitive

4 megjegyzés:

  1. Az arckrém felkeltette az érdeklődésem. Nekem anno az ureas nagyon bejött a Baleától! Meg a barna hajra való samponjuk. (Csak itt se dm, se rossmann..)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kíváncsian várom a véleményedet! Én is elindultam a természetes(ebb) termékek felé, jelenleg a manna szappanokat, vajakat tesztelem. A fahéjas szappanjuk.... hát az mennyei! És holnap érkezik tőlük újabb csomagom mindenféle csodákkal! :)

    VálaszTörlés
  3. A Balea fain. A barna hajra való samponjuknak már az illatától elaléltam, az van, bár nekem elég válogatós hajam van, úgyhogy wu2-vel kell mosni, esetleg Fruisse samponnal, különben megőrül. :) A lábam meg a borotválkozási műveletektől nagyon száraz, és hálaég karácsonyra öcsém véletlenül nem olyan testápolót vett, mint amilyet kértem, és azóta csak Balea Urea testápolót használok. Körülbelül olyan tőle a bőröm, mint a hétéves húgomé.

    VálaszTörlés