2011. június 26., vasárnap

cukkinifasírt/pogácsa/tócsni kinek hogy tetszik! :)

Ma igazi nyári menüsort gyártottam, a fiúk finoman szólva sem panaszkodtak. A batyus husi (recept holnap) mellé köretnek cukkinifasírtot csináltam, a krumplitócsni mintájára. Fogtam két közepes cukkinit, a sajtreszelő nagyobb lyukú reszelőjén lereszeltem, majd lesóztam. Állni hagytam kicsit, majd a levét kicsavartam, hozzáadtam 1 tojást, és kb. 5 evőkanál lisztet (kilófalót), sót, borsot, és egy gerezd fokhagymát. Ha lett volna itthon petrezselyem, azt is teszek bele. Palacsintasütőben nagyon kevés olajat hevítettem, a cukkiniből kézzel kis pogácsákat formáztam, ellapítottam és mindkét oldalát pirosra sütöttem! Én önálló ételként, fokhagymás tejföllel is szeretem! :)
Jó étvágyat hozzá! :)

5 megjegyzés:

  1. Ezt ismerem és imádom:):) Fokhagymás tejföllel nyami:)

    VálaszTörlés
  2. Ez igen, ez szuper recept! Szeretjük!!!

    VálaszTörlés
  3. Már olvastam a facebook bejegyzésben!
    Az biztos, hogy kipróbálom!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a receptet, kipróbálta m és isteni lett. Sajna nem volt itthon tejföl, de így is tuti lett. Én zabliszttel csináltam, mert a párom paleo étrenden van, ráadásul húst sem eszik. Kicsit magas nekem, de próbálok idomulni :)))

    Még egyszer köszi.

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hgy tetszik Nektek a recept! :):) Még A. is ette..pedig hát a pasik és a cukkini! :D

    ókidli: épp az előbb olvastam a postod és úgy örülök, hogy ennyire bevált! :) A paleo nekem is nagyon magas, bár a férjemnek sem okozna gondot. Nem egy nagy kenyeres, viszont hús és zöldségzabáló! :D:D

    VálaszTörlés