2011. május 1., vasárnap

a göndör haj

Ha valakinek természetes göndör haja van, az általában körömszakadtáig küzd azért, hogy kiegyenesítse. Nekem is volt egy olyan időszakom, amikor minden áron egyenes hajat akartam, de szerencsére mára kinőttem. :) Egészen tavaly májusig hosszú volt a hajam, soha nem is gondolkodtam rövid fazonban. Azt gondoltam az nekem tuti nem állna jól. :) Tévedtem! Tavaly májusban egy Joy magazint lapozgattam a fodrásznál, ahol a szokásos vágás-festés kombót ejtettük volna meg, amikor az "átváltoztatjuk" rovatban megláttam egy vörös, göndör hajú lány átalakulását. Nagyon klassz fazonúra vágták le a haját, megkérdeztem a fodrászom, hogy szerinte nekem hogy állna? Azt mondta jól. Mondom, ok akkor hajrá...Így lett nekem rövid hajam. :D Azóta is rövid és szerintem marad is. Sokkal praktikusabb, sokkal könnyebb vele bánni és szerintem fiatalosabb is...
Ilyen volt

Ilyen lett


Ami a göndör haj ápolását illeti, szerintem nincs ennél egyszerűbb. Arra kell vigyáznunk, hogy általában a göndör haj száraz, így olyan termékeket használjunk, amik táplálják a hajat. Én Baba sampont használok, és Gliss Kur pakolást festett hajra.


A szárítás előtt én már nem bontom ki a hajam, persze mosás előtt igen! De kb. ennyi. Mosástól mosásig nem fésülködöm. :D
Szárítás előtt megy a hajamra:

Fructis göndörítő hab, és Wellaflex hajlakk. Igen, hajlakk nagyon jól fixálja a göndör tincseket! :) Viszont egyenes hajnál ezt a trükköt ne alkalmazzuk! :)

Szárítás: nekem hideg-meleg levegős hajszárítóm van, nagyon szeretem. Először meleg levegő aztán a hideggel fixálok. A hajamat diffúzorral szárítom, így lesz klassz göndör! :))


És kb. ennyi. A napi hajápoláshoz használom:


Balea (dm) göndör hajra kifejlesztett szérumát. Nagyon bevált, klasszul felfrissíti a tincseket! :)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép hajad van, és jól áll ez a rövid fazon! :) Nekem már évek óta hosszú hajam van, jelenleg kb. fenékig ér (gondolhatod, hogy mennyire tud melegíteni, főleg sport közben :D). Nekem is volt egy időszakom, amikor minden erőmmel azon voltam, hogy göndör legyen, úgyhogy van is itthon minden, a meleg hajcsavaróktól kezdve a hajsütővasig. Na de annyira szögegyenes hajam van, hogy lehetetlen bármit is kezdeni vele, úgyhogy inkább elfogadtam :)

    Azóta nincs probléma :) Bár különleges alkalmakkor néha besütöm, egy kis változatosság nem árt. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól áll Neked a hosszabb és a rövidebb haj is;)
    Egyenes hajú lévén sokáig göndör hajat szerettem volna, félig-meddig megoldódott a kérdés, ugyanis a terhességem óta van fixem egy nagyobb göndör tincsem... :D:D még a fodrász is alig bírja kihúzni egyenesre :D

    VálaszTörlés
  3. A tesómnak olyan göndör a haja mint neked... nekem nem :( az enyém szög egyenes, vékony szálú. Pedig én vagyok a lány. Azt hiszem ez örök marad, hogy egyenesen göndörre, göndören egyenesre vágyik az ember. Persze tök jó, hogy te meg ezt eltudtad már fogadni. Sőt! Ez olyan mint nálam a fehér bőröm. Már beletörődtem, hogy sosem leszek szép barna, enyhén barna sem...

    Egyébként baba sampont imádom! Sokáig keresgéltem megfelelőt, ez most bevált. A baleás hajápoló termékeket pedig én is kedvelem, nekem beváltak!

    VálaszTörlés