2011. március 1., kedd

táblázat

Várom a hiányzó adatokat! :):)

10 megjegyzés:

  1. Szia! Nálam van 1 hiba, én rontottam el, és fel se tűnt addig, amíg nem láttam a táblázatot. Szóval a Mell: 87 nem 77 :)

    VálaszTörlés
  2. Ok, ha a többiek is küldik az adatokat javítani fogok! :):)

    VálaszTörlés
  3. először én is meglepődtem ezen a 77-es értéken :)
    nagyon jó ez a táblázat!

    látod, pipacs, ahogy írtad egyik nap, ugyanannyi centis vagyok, mint te, kevesebb kiló, mégis már most úgy elfogadnám az alakodat, kezdve a derékbőségeddel. :)))

    VálaszTörlés
  4. basszus, lányok, most aztán lehet röhögni. :D

    képzeljétek el, otthon Anyukám varrós centijével mértem le magam, ma meg utána ellenőriztem egy szimpla kis ikea-s papír mérőszalaggal, és eltért az eredmény!!! :S megnéztem vonalzóhoz képest, és az otthoni varrós csal egy kicsit :S 56 centinél már hármat :S

    úgyhogy bocsi a plusz munkáért, én is jövök majd az új értékekkel. :S :D

    basszus, eleve többről kell így indulnom, nagyon gáz. :DDD

    VálaszTörlés
  5. Jól van ám, nem is mi lettünk volna Fülike, ha egyből sikerül jól lemérni :D:D:D:D

    VálaszTörlés
  6. Szóval az adatok.:)

    Magasság: 172 cm
    Súly: 88 kg
    Db:88,5 cm
    Csb:117 cm
    Mellb:108 cm
    Comb:66,5 cm

    Köszönöm a lehetőséget :)))
    Pá Ildikó

    VálaszTörlés
  7. pipacs, közzétettem az új adatokat! bocsi a plusz munkáért, és köszi, h így a kezedbe veszed ezt az egész programot!

    VálaszTörlés
  8. Hát Pipacs, a derék bőségedet én is elfogadnám, de a comb is megfelelne!
    Na, majd egyszer !!Én is elérem! Hajrá csajok, a szép , karcsú idomokért!

    VálaszTörlés
  9. Írom én is végre.
    Magasság: 160
    Csípő: 123
    Comb: 73
    Mell: 115
    Derék: 104

    Azt hiszem én vagyok itt szó szerint a legsúlyosabb egyéniség :-)

    VálaszTörlés